Halvannet år senere

Hei! Jeg kom akkurat på at jeg en gang i tida pleide å skrive ting, så jeg leste gjennom hele denne bloggen og oppdaga at jeg egentlig ikke har skrivi noe som helst på halvannet år (hvis vi ser bort ifra at jeg skriver ganske mye på jobb, hvor fokus ligger på paragrafer og rundskriv og retningslinjer og klart språk).

Siden sist har alt i stor grad vært rosenrødt, og jeg har gjort mye gøy, som for eksempel å reise til Thailand, begynne med klatring (primært innendørs, men også litt utendørs når det en sjelden gang er oppholdsvær i byen mellom de syv fjell), rafting og andre kjernesunne gjøremål.

La oss ta en håndsopprekning: finnes det fortsatt noen som legger merke til at jeg skriver dette?

Og i så fall: bør jeg prøve å gjenoppta skrivinga?

About stokkefot

Bokorm, musikkhører, filmseer, tegneserierleser, sosionom, kattepus, laktoseintollerant, kreativ, barfot, ryddig, kaotisk, venn, kjæreste, datter, søster, Stokkefot. Vis alle innlegg av stokkefot

8 responses to “Halvannet år senere

Legg igjen en kommentar

