Ønskeliste

For de som er interessert; dette er hva jeg ønsker meg til jul:

Brettspill:
Besserwisser
Kokkelimonke
Cluedo
Scrabble

Film:
Kamilla & Tyven 1 og 2
Pelle og Proffen 1, 2 og 3
Svaneprinsessen
Kompani Orheim
Trolljegeren
Engelen
Cornelis
Flåklypa Grand Prix

Bok: (Obs! Pocketbøker, ikke innbundet.)
«Dette er mine gamle dager» av Tore Renberg
«Lykkens Sønn» av Herbjørg Wassmo
«Huset med den blinde glassveranda» av Herbjørg Wassmo, eventuelt hele Tora-trilogien (helst i tre bøker)

Jeg sender samme ønskeliste til alle som spør, så det er kjekt å legge ved byttelapp. Det er også gøy å få bøker/filmer/cder som ikke er på ønskelista, men som du mener jeg bør ha. Og ellers ønsker jeg meg ikke kjøkkenting, for det har vi alt for mye av allerede.

Ellers skal jeg til Thailand 2. juledag, så sommerkjoler er også kos. (Vinterkjoler også, da.) Størrelse xs-s/34-36.

About stokkefot

Bokorm, musikkhører, filmseer, tegneserierleser, sosionom, kattepus, laktoseintollerant, kreativ, barfot, ryddig, kaotisk, venn, kjæreste, datter, søster, Stokkefot. Vis alle innlegg av stokkefot

2 responses to “Ønskeliste

Legg igjen en kommentar

