Søndag

Idag er Bergen sånn som det her:

For anledningen har jeg kledd på meg sommerkjole og nye sandaler, spist frokost og lest i blomsterenghagen, og gått en tur på Joker for å pante flasker, bare fordi jeg trengte en unnskyldning for å komme meg ut. Kjæresten sitter på skolen og jobber med eksamen, og jeg er litt tiltaksløs fordi det er søndag. I morgen er det mandag, det er meldt like fint vær som idag, og vi har planer om å kjøpe grill og lage grillmat i hagen for å feire sommer og sol. Good times!

About stokkefot

Bokorm, musikkhører, filmseer, tegneserierleser, sosionom, kattepus, laktoseintollerant, kreativ, barfot, ryddig, kaotisk, venn, kjæreste, datter, søster, Stokkefot. Vis alle innlegg av stokkefot

2 responses to “Søndag

Legg igjen en kommentar

