Stikkord

Jeg skulle egentlig skrive masse denne uka; konsertanmeldelse (the Dandy Warhols, mmm), bursdagsbabbel og generelt bergenbabbel, illustrert med bilder. Problemet er bare det at noe rart har skjedd med internett, så pcen min vil ikke koble seg på. Jeg kan selvfølgelig bruke kjæresten sin, men det blir liksom ikke helt det samme. Uansett, internettproblemet blir forhåpentlig løst snart, og da kan det hende jeg gidder å skrive noe.

Her er en oppdatering i stikkord:
– siden sist har jeg blitt et år eldre
– Bergen er fortsatt bra
– jeg fikk sol i bursdagsgave
– jobben er veldig annerledes enn den gamle, men jeg koser meg
– jeg elsker leiligheta vår
– jeg går så mye i oppoverbakker nå om dagen at rumpa og lårene har blitt merkbart tightere

About stokkefot

Bokorm, musikkhører, filmseer, tegneserierleser, sosionom, kattepus, laktoseintollerant, kreativ, barfot, ryddig, kaotisk, venn, kjæreste, datter, søster, Stokkefot. Vis alle innlegg av stokkefot

One response to “Stikkord

Legg igjen en kommentar

