Å ikke skrive

Jeg åpner et tomt worddokument, lukker det igjen uten å skrive noen ting, har egentlig ingenting å skrive, eller i hvert fall ikke den trangen til å skrive. Folk ber meg skrive noe snart, og jeg vet det er lenge siden, men jeg skriver jo bare når jeg har det kjipt eller har driti meg ut, og greia er at jeg har det ikke kjipt og har heller ikke driti meg nevneverdig ut i det siste. Jeg har det ganske fint, men det er liksom ikke noe å skrive om, jeg tar t-banen til jobb 07.39 hver morgen, er på jobb 07.50, trives, men har masse å gjøre og jobber ofte lenger enn det egentlig er meninga at jeg skal jobbe, drar hjem, lager middag, stort sett bestående av masse grønnsaker og krydder og litt kylling, tar oppvasken mens maten steker/koker, eller steker en frossenpizza og lar oppvasken stå til neste dag, prater en evighet med kjæresten i telefonen, ser nyhetene på nrk, legger meg i senga, leser, sovner ofte før 23, nesten alltid før midnatt, i motsetning til før, og det er tross alt grenser for hvor interessant det er å skrive om, eller lese om. Hovedpoenget er at jeg har det veldig fint, jeg hører masse på musikk og bruker masse tid sammen med venner, noen ganger blir jeg invitert på middag hos mamma eller pappa. Jeg har akkurat kommet hjem fra Bergen, kjærestebesøk, solskinn, regn, øl, film, armkrok, frisk luft, biljard, årets kanskje siste utepils, å sove to stykker i verdens minste seng, helt uten at det gjør noe, fordi man uansett ligger så tett at de to kroppene blir én, og selv om kjæresten bor i Bergen og jeg bor i Oslo, så har jeg det fint, jeg smiler masse, drømmer, tenker på alt det fine som kommer. I to måneder hadde jeg ikke internett utenom på mobilen, jeg husker ikke helt hva man bruker internett til utenom å sjekke mail og betale regninger, og jeg har ikke så mye å dele, men om to uker og tre dager skal jeg se Smashing Pumpkins i Spektrum, og jeg lover at jeg i hvert fall skal skrive om det.

I mellomtiden kan du høre på noe av den musikken jeg har hørt på siden jeg glemte hva internett var. klikk

About stokkefot

Bokorm, musikkhører, filmseer, tegneserierleser, sosionom, kattepus, laktoseintollerant, kreativ, barfot, ryddig, kaotisk, venn, kjæreste, datter, søster, Stokkefot. Vis alle innlegg av stokkefot

4 responses to “Å ikke skrive

Legg igjen en kommentar

