Hei, god dag. Jeg ble lei av min gamle «blogg» og hadde ikke internett på tre måneder, så jeg slutta å «blogge». La oss se om jeg ikke finner igjen skrivelysten når jeg starter med blanke ark.

PS, jeg har ikke som mål å skape politisk debatt eller få mange lesere. Jeg skriver om bøker jeg leser, konserter jeg ser, musikk jeg hører, og små fortellinger fra hverdagen, og ofte kan jeg komme til å miste inspirasjonen fullstendig i noen uker, før jeg plutselig spyr ut et innlegg om dagen i en uke, og hvis jeg sier at jeg skal poste et innlegg med bilder snart, så betyr det at det kanskje kommer om tre måneder. Sånn, da var det avklart.

PS2, jeg skal snart endre designet her til noe som er litt mer «meg», det vil si, det kommer kanskje til å skje om tre måneder, (se forrige avsnitt).

About stokkefot

Bokorm, musikkhører, filmseer, tegneserierleser, sosionom, kattepus, laktoseintollerant, kreativ, barfot, ryddig, kaotisk, venn, kjæreste, datter, søster, Stokkefot. Vis alle innlegg av stokkefot

2 responses to “

Legg igjen en kommentar

